reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Vaňo

Roman Vaňo

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý junák, ktorý sa rozhodol svoj vlastný názor vyjadriť verejne, aby mohol spoznať názor verejný na názor jeho vlastný. Zoznam autorových rubrík:  Glosy a fejtónyNa pivnom vandryNezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

O tom, čo tu kto zanechá...

Roman Vaňo

O tom, čo tu kto zanechá...

Moja mama má dnes 54 rokov. Keď bola naposledy na Slovensku, mali sme zaujímavý rozhovor. Bavili sme sa o pocite, ktorý minule nadobudla a nedalo jej to nad ním nezamyslieť sa. Bol to pocit, ktorý vychádzal z toho...

  • 12. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 461x
  • 1
O "žbrndách proti rakovine" a prevencii...

Roman Vaňo

O "žbrndách proti rakovine" a prevencii...

Dnes mi Kika (moja milá) pri čítaní blogu skočila do myšlienok senzačným článkom z Facebookovskej ríše pojednávajúci o elixíre, ktorý zaručene ochráni alchymistu pred rakovinou! Môj názor na spomínaný článok práve začínaš čítať.

  • 8. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 801x
  • 10
Kľúč (od) slobody

Roman Vaňo

Kľúč (od) slobody

Sloboda. Méta každého umelca a voľnomyšlienkára, sen bežných smrteľníkov. Kníhkupectvá a internet je preplnený „kľúčmi“ na jej získanie. Ja som však ten svoj kľúč nakoniec vrátil. A čuduj sa svete, cítim sa lepšie.

  • 6. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 159x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu